Vacature interieurverzorger M/V (12-15 uur)


<<< Terug naar vacatures


Functie

Als interieurverzorger ben je verantwoordelijk voor alle voorkomende schoonmaakwerkzaamheden en voel je je verantwoordelijk voor de presentatie van ons kantoor aan bezoekers, klanten en collega’s. Je hebt een scherp oog voor details en hebt plezier in je werk.
Je werkdagen zijn op dinsdag en vrijdag tijdens kantooruren. Tijdens verlof van je collega ben je bereid meer uren te werken.
Je werkt samen met één directe collega en jouw leidinggevende is de Manager Finance & Control. 

Taken 
  • Uitvoeren van dagelijks terugkerende schoonmaakwerkzaamheden, zoals 
  • De vloer stofzuigen en dweilen
  • Meubilair afstoffen
  • Prullenbak legen en schoonmaken
  • Sanitair reinigen
  • Ramen en spiegels ontvetten en schoonmaken
  • Vaatwasmachine uitruimen
  • Koffie- en frisdrankenmachine schoonmaken en bijvullen
  • Voorraadbeheer koffie/thee/frisdranken
  • aanpakken van grotere periodieke schoonmaakklussen in overleg met je directe collega


Profiel
  • MBO werk- en denkniveau.
  • Klant- en oplossingsgericht denken.
  • Goede communicatieve vaardigheden in Nederlands
  • Een scherp oog voor detail.

Wij bieden
  • Een prettige werksfeer in een klein team en in een informeel bedrijf
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

 
Naast de juiste ervaring en achtergrond vinden wij het ook erg belangrijk dat er een persoonlijke klik is met de organisatie en het team.
 
Indien je in aanmerking wilt komen voor deze functie, ontvangen wij je CV en motivatiebrief graag zo spoedig mogelijk op 
werken@abiom.nl.
 
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Rosalie Siebelink-Kooijman via +31 24 373 44 22.



<<< Terug naar vacatures